Ben je ook nieuwsgierig naar wat er zich achter de gesloten deuren van het Instituut bevindt? Bij deze rondleiding openen we speciaal voor jou deze deuren. Zo ontdek je dat het Instituut voor Natuurwetenschappen nog veel meer is dan het Museum. Je loopt langs verschillende werkruimtes, je werpt een blik op de burelen van de wetenschappers en je kan enkele unieke bewaarplaatsen met honderden specimens betreden. Tijdens je tocht doorheen verschillende gangen en traphallen maak je ook kennis met de prachtige architectuur van de gebouwen van het Instituut. Profiteer van deze unieke gelegenheid om eens achter de schermen te piepen!

Begin: 23 mei 2024
Einde: 23 mei 2024
Brussels Museums

Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen, Rue Vautier, Ixelles, Belgique